TA STRONA ( „TA STRONA” ) udostępnia niniejszą Informację o polityce prywatności ( „ Dodatkowa polityka prywatności państwa ” ) dla odwiedzających, użytkowników i innych osób. Polityka Prywatności uzupełnia informacje zawarte w Polityce Prywatności (dostępne po kliknięciu tutaj) i dotyczy wyłącznie odwiedzających, użytkowników i innych osób. W zakresie, w jakim jakiekolwiek postanowienie niniejszej Polityki Prywatności jest sprzeczne z postanowieniem Informacji o Prywatności, Polityka Prywatności będzie obowiązywać w odniesieniu do odwiedzających, użytkowników i innych osób.
Zbieranie danych osobowych:
Gromadzimy informacje, które identyfikują, odnoszą się, opisują, mogą być powiązane lub mogą być powiązane bezpośrednio lub pośrednio z konkretnym konsumentem lub gospodarstwem domowym ( „ dane osobowe ” ). W szczególności zbieramy następujące kategorie danych osobowych:
l Identyfikatory, takie jak prawdziwe imię i nazwisko, alias, adres pocztowy, unikalny identyfikator osobisty, identyfikator internetowy, adres protokołu internetowego, adres e-mail, nazwa konta lub inne podobne identyfikatory.
l Kategorie danych osobowych, takie jak imię i nazwisko, podpis, cechy fizyczne lub opis, adres, numer telefonu, numer konta bankowego, numer karty kredytowej, numer karty debetowej lub wszelkie inne informacje finansowe.
l Cechy chronionych klasyfikacji na mocy prawa stanowego lub federalnego, takie jak wiek, obywatelstwo i płeć (w tym płeć, tożsamość płciowa, ekspresja płciowa, ciąża lub poród i powiązane schorzenia).
l Informacje handlowe, takie jak zapisy produktów lub usług zakupionych, uzyskanych lub rozważonych, lub inne historie lub tendencje dotyczące zakupów lub konsumpcji.
l Informacje biometryczne.
l Informacje o aktywności w Internecie lub innej sieci elektronicznej, takie jak historia przeglądania, historia wyszukiwania oraz informacje dotyczące interakcji konsumenta z witryną internetową, aplikacją lub reklamą.
l Dane geolokalizacyjne.
l Informacje dźwiękowe, elektroniczne, wizualne, termiczne, węchowe lub podobne.
l Wnioski wyciągnięte z innych danych osobowych w celu stworzenia profilu konsumenta odzwierciedlającego preferencje , cechy i trendy konsumenta.
Dane osobowe nie obejmują: publicznie dostępnych informacji zgodnie z prawem udostępnionych w rejestrach rządowych, informacji o konsumentach pozbawionych elementów identyfikujących lub zagregowanych, ani informacji wyłączonych z Ustawy o ochronie prywatności konsumentów.
Wykorzystanie danych osobowych:
Możemy wykorzystywać lub ujawniać zebrane dane osobowe w jednym lub kilku z następujących celów biznesowych lub handlowych:
• Aby wypełnić lub spełnić powód, dla którego informacje są dostarczane. Na przykład, aby utworzyć konto osobiste na TEJ STRONIE INTERNETOWEJ lub przetwarzać Twoje zamówienia.
• Dostarczanie informacji, produktów lub usług, o które prosisz, w tym odpowiadanie na Twoje pytania i powiadamianie zwycięzców o promocjach.
• Aby zapewnić Państwu połączenia telefoniczne, powiadomienia SMS, alerty e-mail i inne powiadomienia dotyczące naszych produktów lub usług. Na przykład, aby powiadomić Cię o statusie dostawy, aby móc wysyłać Ci odpowiednie oferty marketingowe i informacje, takie jak biuletyny i nasze katalogi, aby skontaktować się z Tobą w przypadku problemów z dostawą Twoich produktów oraz aby poinformować Cię o nowych lub zmienione usługi.
• Aby wypełniać nasze zobowiązania i egzekwować nasze prawa wynikające z wszelkich umów zawartych między Tobą a nami, w tym dotyczących rozliczeń i windykacji oraz zarządzania Twoim kontem poprzez przeprowadzanie naszych kontroli kredytowych.
• Aby móc analizować Twoje dane osobowe w celu dostarczania odpowiednich ofert marketingowych i informacji.
• Aby móc potwierdzić, że jesteś pełnoletni na zakupy online.
• Aby ulepszyć naszą stronę internetową.
• Testowanie, badania, analizy oraz rozwój produktów i usług.
• W razie konieczności lub w celu ochrony praw, własności lub bezpieczeństwa nas, naszych pracowników, klientów lub innych osób.
• Aby odpowiadać na żądania organów ścigania i zgodnie z wymogami obowiązującego prawa, nakazu sądowego lub przepisów rządowych.
• Zgodnie z opisem podczas zbierania danych osobowych.
Wymienione powyżej kategorie danych osobowych uzyskaliśmy z następujących kategorii źródeł:
• Bezpośrednio od Ciebie, konsumenta;
• Pośrednio od stron trzecich i dostawców usług, w tym partnerów i podmiotów stowarzyszonych;
• Bezpośrednio i pośrednio z naszej strony internetowej.
Udostępniliśmy wymienione powyżej kategorie danych osobowych następującym kategoriom stron trzecich:
• Podmioty stowarzyszone, w tym TA STRONA INTERNETOWA ;
• Usługodawcy;
• Osoby trzecie, którym konsumenci upoważnili nas do ujawnienia danych osobowych w związku z produktami lub usługami dostarczanymi konsumentom.
Jakie dane osobowe podaję w celu zweryfikowania mojej tożsamości?
Poważnie traktujemy prywatność Twoich danych osobowych i chcemy mieć pewność, że udostępniamy Twoje dane osobowe tylko Tobie lub Twojemu upoważnionemu przedstawicielowi. Obowiązujące prawo wymaga również, abyśmy weryfikowali tożsamość każdej osoby, która zwraca się z prośbą o dowiedzenie się, jakie dane osobowe posiadamy o Tobie, lub o usunięcie danych osobowych, które posiadamy o Tobie. W celu weryfikacji Twojej tożsamości prosimy o podanie:
• Imię*
• Nazwisko*
• Środkowy inicjał
• Adres e-mail
• Numer telefonu
• Numer zamówienia
• *Pole wymagane
Jak zweryfikować moją tożsamość?
Możemy zweryfikować Twoją tożsamość na kilka różnych sposobów, aby zrównoważyć wymagania prawa stanowego i nasz obowiązek zachowania prywatności Twoich informacji. Po złożeniu wniosku zostaniesz poproszony o odpowiedź na kilka pytań na swój temat, aby pomóc nam zweryfikować Twoją tożsamość. Jest to proces dwuetapowy wykorzystujący informacje unikalne dla Ciebie, takie jak numer zamówienia, produkt w zamówieniu, adres lub adres e-mail itp. Jeśli zdecydujesz się złożyć wniosek online, możesz to zrobić, logując się na swoje konto , przechodząc do „ Moje konto ” , następnie „ Ustawienia ” , a następnie „ Opuść TĘ WITRYNĘ ” . W zależności od ustawień pamięci podręcznej, urządzenia i systemu operacyjnego może być konieczne ponowne wprowadzenie hasła.
W niektórych przypadkach możemy poprosić Cię o dostarczenie innej dokumentacji w celu zweryfikowania Twojej tożsamości. Jeśli tak się stanie, skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio z tą prośbą.
Jeśli nie możesz zweryfikować mojej tożsamości?
Jeśli nie będziemy mogli zweryfikować Twojej tożsamości , nie będziemy w stanie przetworzyć Twojej prośby o sprawdzenie, jakie dane osobowe posiadamy o Tobie, ani o usunięcie danych osobowych, które posiadamy o Tobie. Jeśli nie będziemy w stanie zweryfikować Twojej tożsamości z wysokim stopniem pewności, będziemy mogli dostarczyć raport tylko z informacjami na poziomie kategorii i możemy nie być w stanie usunąć niektórych Twoich informacji.
Czas odpowiedzi i format
W ciągu 10 dni potwierdzimy otrzymanie wniosku i udzielimy informacji o sposobie rozpatrzenia wniosku. Staramy się merytorycznie odpowiedzieć na możliwe do zweryfikowania żądanie konsumenta w ciągu 45 dni od jego otrzymania. Jeśli będziemy potrzebować więcej czasu (do 90 dni), poinformujemy Cię pisemnie o przyczynie i terminie przedłużenia. Jeśli masz u nas konto, prześlemy naszą pisemną odpowiedź na to konto. Jeśli nie masz u nas konta, przekażemy naszą pisemną odpowiedź pocztą lub drogą elektroniczną, zgodnie z Twoim wyborem. Wszelkie ujawnione przez nas informacje obejmują tylko 12-miesięczny okres poprzedzający otrzymanie możliwego do zweryfikowania wniosku konsumenta . Udzielona przez nas odpowiedź wyjaśni również powody, dla których nie możemy spełnić żądania, jeśli dotyczy. W przypadku wniosków o przeniesienie danych wybierzemy format udostępnienia Twoich danych osobowych, który jest łatwy do wykorzystania i powinien umożliwiać przesyłanie informacji z jednego podmiotu do drugiego bez przeszkód.
Nie pobieramy opłaty za przetwarzanie lub odpowiadanie na możliwe do zweryfikowania żądanie konsumenta, chyba że jest ono nadmierne, powtarzalne lub ewidentnie bezpodstawne. Jeśli ustalimy, że wniosek wymaga opłaty, poinformujemy Cię, dlaczego podjęliśmy tę decyzję i przedstawimy kosztorys przed zrealizowaniem wniosku.
Jeśli chcesz odwołać się od naszej decyzji, prześlij swoje odwołanie, korzystając z powyższych danych kontaktowych. Proszę wyraźnie zaznaczyć, że jest to apelacja.
Prawo do niedyskryminacji
Nie będziemy dyskryminować Cię za skorzystanie z jakichkolwiek Twoich praw wynikających z Ustawy o Ochronie Konsumentów. O ile nie zezwala na to ustawa o ochronie prywatności konsumentów, nie będziemy:
• odmówić Ci towarów lub usług;
• Naliczania różnych cen lub stawek za towary lub usługi, w tym poprzez udzielanie rabatów lub innych korzyści lub nakładanie kar;
• Zapewnić inny poziom lub jakość towarów lub usług; lub
• Zasugeruj, że możesz otrzymać inną cenę lub stawkę za towary lub usługi lub inny poziom lub jakość towarów lub usług.