Jak naliczane są moje zwroty?
Wszystkie zwroty zostaną przelane na Twoją pierwotną formę płatności. Przy zakupie prezentów oferujemy klientom paragony upominkowe. Zwracając prezent, otrzymasz zwrot pieniędzy tylko na karcie podarunkowej. Jeśli zdecydujemy się na zwrot pieniędzy i nie będzie dostępny żaden zapis sprzedaży, poprosimy o osobistą identyfikację, a zwrot zostanie dostarczony po aktualnej cenie.
Przedmioty zwracane pocztą: W przypadku zamówienia kartą kredytową zasilimy Twoje konto w ciągu 14 dni roboczych. Będzie to widoczne na następnym wyciągu, w zależności od banku wystawiającego i/lub cyklu rozliczeniowego. Jeśli poprosiłeś o wymianę, Twoje konto zostanie obciążone za nowy przedmiot i zaksięgowane za zwrot.
Opłaty za wysyłkę: Niestety nie możemy zwrócić kosztów wysyłki.
Nie mam drukarki. Czy istnieje inny sposób na zwrot?
Jeśli chcesz dokonać zwrotu cyfrowego, ale nie masz drukarki, wykonaj następujące czynności.
KARTY PODARUNKOWE
Karty podarunkowe nie podlegają zwrotowi.
ZIELONA WYSYŁKA
W naszych nieustających wysiłkach, aby zminimalizować ilość odpadów i zmniejszyć nasz wpływ na środowisko, pamiętaj, że Twoje zamówienie może zostać dostarczone w lekko zużytym pudełku wysyłkowym.
Czy potrzebuję paragonu z mojego zakupu?
Twój numer paragonu lub zamówienia pomoże nam najszybciej zlokalizować Twój zakup. Jeśli nie masz paragonu, powinniśmy być w stanie znaleźć zakup w inny sposób, ale możemy poprosić Cię o więcej informacji, abyśmy mogli lepiej pomóc w realizacji Twojej prośby. Jeśli nie jest dostępny żaden zapis sprzedaży, a my zdecydujemy się na zwrot pieniędzy, do przetworzenia zwrotu wymagana będzie Twoja osobista identyfikacja.
Zabierasz wszystko z powrotem?
Zrobimy co w naszej mocy, aby się tobą zająć, ale od czasu do czasu nie możemy przyjąć zwrotu.
Czy istnieje limit czasu? Co jeśli przedmiot jest noszony?
Dołożymy wszelkich starań, aby dbać o klientów i postępować z nimi uczciwie; prosimy naszych klientów o uczciwe traktowanie nas. Od czasu do czasu możemy nie przyjąć zwrotu. Nie ma ograniczeń czasowych na zwroty lub wymiany.
Dlaczego sukienki na specjalne okazje i niektóre produkty od projektantów mają metki, które informują, że po usunięciu metki odzież nie może zostać zwrócona?
Jeśli klienci muszą zwrócić sukienkę na specjalną okazję lub przedmiot od projektanta, prosimy, aby produkt był w takim samym stanie, w jakim go otrzymali, z dołączonymi wszystkimi opakowaniami i metkami. Klienci powiedzieli nam, że ważne jest dla nich, aby sukienki na specjalne okazje i markowe przedmioty, które kupują, nie były noszone ani używane przed ich zakupem. Z biegiem lat stwierdziliśmy również, że otrzymaliśmy nieproporcjonalną liczbę zwrotów, które wydawały się być wcześniej noszone w tych kategoriach, w porównaniu do innych sprzedawanych przez nas kategorii. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, wdrożyliśmy metkę lub kartę, aby zapewnić zwrot tych produktów w oryginalnym stanie.
Czy są opłaty za uzupełnienie zapasów?
Nie.
Dlaczego prosisz o mój dowód osobisty w przypadku zwrotu bez dowodu sprzedaży?
Ze względu na naszą liberalną filozofię zwrotów stosujemy tę wewnętrzną procedurę audytu, która daje nam możliwość monitorowania i badania zwrotów i zwrotów bez rejestracji sprzedaży.
Czy bierzesz czeki?
Czeki nie będą już akceptowane jako płatność za towar. Jednak czeki będą nadal akceptowane do płatności na kontach.
Jak przetworzysz mój zwrot, jeśli zapłaciłem przez PayPal (USA)?
Jeśli pełna kwota zakupu została dokonana w systemie PayPal, zwrot zostanie przelany na to samo konto PayPal.